Hızlı ve kolay bir şekilde islem yapılır
Müşteri değerlendirmesi 9,2 / 10
Hızlıteklif al
FacebookTwitterInstagramLinkedIn
0850 259 90 10
info@karturk.com.tr

Hasar ve Müşteri Hizmetleri

Hasar Durumunda Yapılması Gerekenler

Başınıza bir kaza geldiğinde ya da hasar yaşadığınızda, durum tespiti yaptıktan sonra öncelikle sigorta şirketiniz ya da sigorta aracınıza bildirimde bulunmalısınız. Karturk.com müşterisiyseniz, hasar uzmanlarımız sizin için süreci kolaylaştırırlar. Kısaca ihtiyaç duyacaklarınız;

Kaza Tespit Tutanağı

Hasar Hizmetleri

Hasar ihbarınızla başlayan hasar sürecinde
Hasar uzmanlarımız;
- Hasar anında yapılması gerekenler için sizi yönlendirir,
- Tüm hasar işlemlerinizi sizin adınıza takip eder,
- İşlemlerinizi hızlı, doğru ve etkin şekilde sonuçlandırır,
- Hasar işlemlerinizin kısa sürede ödenmesini sağlar.

Hasar Hizmetleri

Hasar Süreci Nasıl İşler?

Hasar tarihten itibaren 5 iş günü içerisinde sigorta şirketine ihbarda bulunulması gerekir.
İlgili sigorta şirketi hasar ihbarından sonra hasar tespiti için eksper atanır.
Tazminatın kısa sürede ödenebilmesi için hasar ile ilgili belgelerin sigorta şirketine ya da eksperin kendisine doğrudan ulaştırılması gerekir…

Hasar Süreci

Hasar Sorgulama

Sigorta şirketine ihbarda bulunduktan sonra hasar dosyanız açılmış olacak. Hasarınızla ilgili gelişmeleri sigorta şirketinizden ya da Karturk.com dan sadece bir telefonla alabilirsiniz. Hasar uzmanlarımız hasar dosyası sorgulama işini sizin için takip edeceklerdir.

Hasar Sorgulama

İletişim ve Destek

Doğrudan yardım ve tavsiye mi istiyorsunuz?
kartürk her daim yanınızdadır.

Lütfen herhangi bir sorunuz için bizimle iletişime geçin
family